W dniu 30 stycznia 2025 roku o godz. 10.00 w sali obrad Urzędu Miejskiego w Słomnikach odbędzie się  X zwyczajna sesja Rady Miejskiej w Słomnikach.

Sesja będzie transmitowana na portalu posiedzenia.pl pod adresem: https://portal.posiedzenia.pl/slomniki

 Wyniki jawnych głosowań radnych również będzie można na bieżąco śledzić pod  wyżej wskazanym adresem.

Proponowany porządek obrad:

  1. Otwarcie sesji, powitanie gości.
  2. Przyjęcie porządku obrad oraz protokołu z poprzedniej sesji.
  3. Informacja Burmistrza o działalności w okresie między sesjami.
  4. Zapytania gości sesji.
  5. Zapytania radnych.
  6. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu pracy Rady Miejskiej w Słomnikach na 2025 rok.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planów pracy stałych Komisji Rady Miejskiej na 2025 rok.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Przeciwdziałania Przemocy Domowej oraz Ochrony Osób Doznających Przemocy Domowej w Gminie Słomniki na lata 2025 – 2030.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie zawarcia porozumienia dotyczącego współdziałania w 2025 roku Gminy Słomniki z Gminą Miejską Kraków w zakresie przeciwdziałania alkoholizmowi, w odniesieniu do osób doprowadzonych do Miejskiego Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany budżetu Gminy Słomniki na 2025r.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Słomniki na lata 2025-2035.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie: udzielenia dotacji dla Ochotniczych Straży Pożarnych.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie: przekazania Komendzie Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie środków finansowych z przeznaczeniem na wydatki bieżące.
  14. Podjęcie uchwały w sprawie pomocy finansowej Powiatowi Krakowskiemu.
  15. Podjęcie uchwał w sprawach przejęcia przez Gminę Słomniki zadania z zakresu właściwości Województwa Małopolskiego oraz Powiatu Krakowskiego.
  16. Podjęcie uchwały w sprawie zaliczenia drogi do kategorii gminnych dróg publicznych oraz ustalenia jej przebiegu.
  17. Podjęcie uchwał w sprawach majątkowych.
  18. Informacja o złożonych interpelacjach i zapytaniach radnych.
  19. Sprawy bieżące, pytania, wolne wnioski.
  20. Zamknięcie sesji.